signeratemelie.blogg.se

Skriver om det jag älskar: livet, njutningen, träningen och maten.

Time for running

Kategori: Löpning

Älskar träning på morgonen. Då är jag som mest på G. Idag blir det löpintervaller 4x3 med 90sek vila mellan. Solen skiner ute men jag tänkte faktiskt gå in på gymmet...tråkigt kanske men hade tänkt göra lite mage och yoga efteråt så då blir det lättsamt. Jag älskar/hatar intervaller. Älskar det för att det är intensivt, man blir klar snabbt och får fantastiska resultat (oftast), hatar det för att det är så J-LA jobbigt!! :)
 
Fick hem nya skor igår... Mina nya pinkisar. Otroligt sköna och passar min fossing perfekt! De är mjuka, följsamma men det känns ändå som att man får lite stabilitet. Köpte mina Adidas CC Ride här. 
 
 
En annan liten sötnos som gillar mitt nya inköp. Haha, du är totalt osynlig ;). Min Pälskling!
Kommentera inlägget här: