signeratemelie.blogg.se

Skriver om det jag älskar: livet, njutningen, träningen och maten.

Laktosbulk

Kategori: Allmänt

Idag har det kommit till dagen D. Dagen då jag verkligen ska få reda på om jag tål laktos eller ej.
Jag har haft knas på magen länge. Tagit prover men inget visar någon överkänslighet så jag blev rekommenderad att utesluta laktos i 14 dagar, äta laktos i 14 dagar och sedan utvärdera. Under mina dagar utan laktos var magen lite bättre, men inte helt bra. Nu sista 14 dagarna (med laktos) har det varit kaos men vet inte om det beror på laktosen eller något annat. Så nu har jag vant magen med laktos i 14 dagar så idag ska jag verkligen lasta in laktos för att se om det kan vara det som är boven... Wish me luck ;)!
 
 

KOMMENTARER:

  • GoForFit säger:
    2014-05-14 | 08:31:29
    Bloggadress: http://goforfit.se

    Hua! Hoppas de hittar problemet med magen. Får väl "hoppas" det är laktos så du får svar på problemet :) Lycka till! ;)

    Svar: Haha ja det är sjukt att man egentligen hoppas att man är överkänslig så att man kan göra något åt det :)
    signeratemelie.blogg.se

  • SophieHK säger:
    2014-05-14 | 18:29:52
    Bloggadress: http://www.sophiehk.blogg.se

    Sv: tack, va snällt av dig, det värmer att du säger så!
    Hoppas du inte är laktos för enkehletens skull. MEN egentligen behöver ingen laktos så det är bra att utesluta vilket som. Lycka till!

Kommentera inlägget här: