signeratemelie.blogg.se

Skriver om det jag älskar: livet, njutningen, träningen och maten.

Vilodag

Kategori: Allmänt

Kroppen kändes sliten imorse. Efter att ha kört ett relativt hårt löppass på tisdag och ett ordentligt benpass igår så är kroppen ganska mör. Kändes som rätt beslut att det blir en vilodag så kroppen får lite chans att återhämta sig innan morgondagens ryggpass och intervallpass. 
 
Vädret spelade mig ett ordentligt spratt idag. Imorse var det strålande sol och varmt. Sprang ut en sväng på lunchen och det var rena utlandsvärmen. Jippi tänkte jag! 10 minuter efter att jag slutat jobba och är på väg hemåt börjar får jag en ögondroppe i ögat och det börjar mullra och åska.... Är det inte fantastiskt så säg :)! Men det är något speciellt med att gå i regnet, känns så befriande på något vis, trots att jag helst av allt önskat att solen strålade :)!
 
 
 
Kommentera inlägget här: