signeratemelie.blogg.se

Skriver om det jag älskar: livet, njutningen, träningen och maten.

Veckans benpass och postworkout middag

Kategori: Styrketräning

Då var det dags för ben igen. Hade inte speciellt höga förhoppningar med tanke på att jag sov otroligt dåligt inatt och kände mig allmänt mör i kroppen. Men det gick faktiskt helt okej. Lyckades pressa mig till benen skakade och då får man vara nöjd :)
 
Dagens benpass:
  • Knäböj 4x7
  • Raka marklyft 3x10
  • Adduktion, superset med abduktion 4x6
  • Gående utfall med kb (en arm upp) 4x10
  • Leg extension 3x7 superset med musslan 3x20
  • Leg curl i TRX 3x6 superset med tåhävningar 3x10
  • Avslutade med min egenkomponerande buttkiller, riktigt skön. 3x10
Åkte hem och slevade i mig en jättegod middag bestående av korvgryta med ris.
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Jessica - Mamma Till Prinsessan Molly säger:
    2014-06-04 | 21:23:23
    Bloggadress: http://jessicasjosten.vimedbarn.se

    Shit vad maten ser god ut, nu blkir jag ju hungrig, haha! :)

    Svar: Det var väääldigt gott :)! Dessutom efter träning...inte helt fel!
    signeratemelie.blogg.se

  • Anonym säger:
    2014-06-08 | 19:10:30

    Oh vad gott det såg ut!

    Svar: Det var väldigt gott, speciellt efter ett hårt benpass!
    signeratemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här: