signeratemelie.blogg.se

Skriver om det jag älskar: livet, njutningen, träningen och maten.

Uppladdning för rygg

Kategori: Mellanmål, Styrketräning

 
Efter det att min muskelskada i benet börjat stöka under löpningen har jag gått tillbaka till mer gymträning igen. Är ju så himla roligt! Trivs på gymmet (om det inte är helt sjukt med folk). Blev fokus på rygg idag, fick till ett riktigt härligt pass. Dessutom väldigt god uppladdning innan!
 
Blandade turkisk fet yoghurt med vanlig kvarg (mager), blir så krämigt och gott. Toppade med hallon, quinoapuffar och helt boeve, ja och jordnötssmör såklart ;)!

KOMMENTARER:

  • amanda säger:
    2014-07-02 | 11:42:33
    Bloggadress: http://amaandar.blogg.se/

    hej Emelie !
    du är säkert duktig på att laga mat ?
    det är inte jag, men ibland får jag små tips, som dina,
    jag brukar testa här hemma !

    ha en skön sommardag !!

    Svar: Hej Amanda!Enligt mig själv är jag duktig på snabba, enkla, ganska nyttiga maträtter. Jag är inte rädd att testa nya saker. Men när det kommer till långkok, avancerade maträtter och husmanskost finns det de som är väldigt mycket bättre, som min sambo till exempel. Jag har inte tålamodet och slarvar lite i slutet vilket brukar sluta i mindre katastrof! ;)
    Detsamma, ha en bra dag!
    signeratemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här: