signeratemelie.blogg.se

Skriver om det jag älskar: livet, njutningen, träningen och maten.

Midsommar-milen

Kategori: Löpning

 
Jag har en riktigt bra tradition: Jag springer alltid en mil på midsommarafton. Varför? För att det är väldigt skönt, för att jag efter löpturen känner mig härligt lugn och glad, plus att det är kul att jämföra väderleken från år till år. 
Idag blev vädret inte den bästa, kallast på väldigt länge faktiskt: 7 grader plus, men sol så man ska inte klaga ;)!
Men nu efterråt sprider sig lugnet i kroppen och jag bara längtar efter vännerna, sällskapet, musiken, maten, alkoholen, läsken...ja ALLT!
GLAD MIDSOMMAR!

KOMMENTARER:

  • Cherie | Börja Spring säger:
    2014-06-20 | 09:38:40
    Bloggadress: http://mammacherie.webblogg.se/

    Härlig tradition :)

    Svar: Grymt härlig :)! Ha en trevlig midsommar!
    signeratemelie.blogg.se

  • Motionerafetto säger:
    2014-06-21 | 15:26:18
    Bloggadress: http://motionerafetto.blogg.se

    Vad härligt tradition! Själv håller jag på att träna upp min kondition för att kunna springa längre och bättre. :-)

    Svar: Ja det är grym tradition! Men va duktigt, jag satsar på att förbättra tiden på milen. Det är ju så härligt med löpning! Ha en skön kväll!
    signeratemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här: