signeratemelie.blogg.se

Skriver om det jag älskar: livet, njutningen, träningen och maten.

Nya träningsplaner

Kategori: Motivation, Styrketräning

 
Jag har nya träningsplaner och nya mål framöver. Känns både spännande och lite jobbigt. Starten går av nästa måndag.
Har länge funderat och tänkt på vad jag har för mål med min träning. Jag har älskat löpning och brunnit för det men nu insett att jag min kropp för tillfället inte mår speciellt bra av det. Jag har haft muskelbristning i baksida lår och nu början till löparknä. Dags att göra något åt saken, speciellt då jag hittat en ny kärlek i träningen: nämligen styrketräning på gymmet. Älskar gymmet. 
Nu är det alltså dags att lämna det trygga och jag har som mål att bli STARKARE, mycket starkare ;)! Vet att det kommer krävas mycket svett och en hel del planering för att jag ska kunna bygga muskler. Men jag är taggad och förberedd. Till hjälp har jag anlitat en PT som ska få lägga upp min träning och kost för att få hjälp med hur man gör detta på ett bra sätt!
Häng gärna med på bloggen och se hur det går om ni är nyfikna :)!
 
Nu lite fika i solen :). 
Kommentera inlägget här: