signeratemelie.blogg.se

Skriver om det jag älskar: livet, njutningen, träningen och maten.

Tidig morgon på gymmet

Kategori: Styrketräning

 
Kl 04.45 ringde väckaren. No Pain No Gain, eller ;)!?! Nej men det gick faktiskt ganska bra, jag är ju en riktig morgonmänniska som njuter av att kliva upp tidigt. Ja 04.45 är väl lite väl tidigt men det går bara man vill (eller inte tänker)! Hjälpen: KAFFE och FRUKOST. Kaffe kan rädda det mesta så det är bara att svepa en stor rejäl kopp så är man fit for fight ;)! Jag gillar morgonträning men sparar det tunga benpasset till då jag är riktigt pigg i kroppen så jag inte skadar mig. Under morgonträningen varvar jag mellan yoga, armar, axlar eventuellt rygg samt kondition.
 
Nu står armar och axlar på schemat. Kommer bli riktigt riktigt riktigt härligt!
Kommentera inlägget här: