signeratemelie.blogg.se

Skriver om det jag älskar: livet, njutningen, träningen och maten.

Frukost i min ensamhet

Kategori: Frukost

Frukost på hotellet, sista för veckan. Längtar tillbaka till min havregrynsgröt med jordnötssmör ;). Självklart så älskar jag hotellfrukost, kan betala väldigt mycket för att få äta det. Men efter ett par dagar i veckan i några månader så brukar i alla fall jag längta hem till min enkla frukost. Troligtvis så spelar det roll att hotellet ja bor på har ett helt okej utbud men det är inte ett massivt utbud, i alla fall inte under veckodagarna.
 
Men det blev ändå riktigt bra idag trots min längtan efter gröt ;). Det blev rostat glutenfritt bröd med leverpastej på ena och ägg på den andra. Till det lite ananasskivor och naturell yoghurt med müsli och passionsfrukt. Inte illa ;)!
 
 
Kommentera inlägget här: