signeratemelie.blogg.se

Skriver om det jag älskar: livet, njutningen, träningen och maten.

Älskade havregrynsgröt

Kategori: Frukost

Jag kan aldrig få nog av havregrynsgröt. Tycker verkligen om det sjukt mycket :)! När jag precis flyttat hemifrån åt jag gröt både till frukost, lunch, middag...kanske inte så optimalt och har sedan dess skärpt mig med kosten :)! Men frukostgröten har jag behållt och äter det nästan alltid på vardagen. På helgen blir det med variation.
 
Idag blev det vaniljyoghurt (havregrynsgröt + vaniljprotein) med hallon och en klick jordnötssmör. Är det någon annan än jag som längtar efter egenplockade färska hallon!? Inte länge kvar nu ;).
 
 

KOMMENTARER:

  • Louise säger:
    2014-06-05 | 22:30:46
    Bloggadress: http://liizes.com

    åhh de är så gott med havregrynsgröt :D

    Svar: Fruktansvärt!! :)
    signeratemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här: