signeratemelie.blogg.se

Skriver om det jag älskar: livet, njutningen, träningen och maten.

Ny vecka, nya möjligheter

Kategori: Motivation

Förra veckans träning minskades till hälften på grund av att jag helt enkelt inte orkade, kroppen kändes trött så jag valde att fokusera på tre pass istället för sex pass. Jag sparade löparpassen då de helt enkelt kändes viktigare, plus att det var så fint väder så kändes lite roligare också. Det bästa med förra veckans pass var att jag hade extra mycket energi till dom, löpningen gick faktiskt otroligt bra och jag sprang långdistanspasset på 5min snabbare än väntat, inte illa! 
Men den här veckan är det andra bullar som gäller; tre löparpass och tre gympass. Känns tungt att tänka på såhär på måndagmorgonen men jag vet att jag längtat lite till gymmet!
 
Kommentera inlägget här: