signeratemelie.blogg.se

Skriver om det jag älskar: livet, njutningen, träningen och maten.

Är gluten boven?

Kategori: Allmänt

 
Ni som inte vet så går jag på allergiutredning. Tror jag snart har testat det mesta....i omgångar och får inte riktigt någon rätsida på magproblemen. Jag har tagit en massa tester hos läkare som inte visar något alls, allt är tydligen jättebra. Så jag har fått i uppdrag att utesluta olika saker för att se hur jag reagerar. Nu har jag uteslutit gluten i ca 2 veckor och har väl mått hyfsat, har inte alls lika ont i magen men det känns fortfarande inte helt bra. 
Dock fuskade jag idag då vi var på resa med jobbet och inget glutenfritt alternativ fanns att tillgå... Så det blev en vanlig salamismörgås... Nu 4 timmar senare sitter jag med magvärk, vet inte om det beror på gluten eller på att jag fryst heeela dagen (vi har varit på utflykt i skogen)...
Ja fortsättning följer...
Kommentera inlägget här: